Watervallen van Iguazu - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Linda en Rob - WaarBenJij.nu Watervallen van Iguazu - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Linda en Rob - WaarBenJij.nu

Watervallen van Iguazu

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Rob

25 Januari 2008 | Argentinië, Puerto Iguazú

Hoi,
Dit zal ons laatste bericht worden van deze onvergetelijke vakantie. Afgelopen week zijn we naar de ruines van quilmes geweest. Dit is een ´dorp´ waar tot het jaar 1600 ongeveer 2500 mensen woonden, maar deze zijn door de spanjaarden verdreven. Het dorp is nagenoeg geheel in tact gebleven. Ook zijn we nog naar de wijnstreek cafayete geweest, waar we heerlijke wijnen geproevd hebben.
Afgelopen dagen zijn we bij de watervallen van iguazu geweest. Die zijn echt onbeschrijflijk groot en mooi (zie fotos) en liggen middenin het regenwoud.
Na deze geweldige ervaring zijn we nu nog een dagje aan het bijkomen bij het zwembad. Morgen gaan we weer naar buenos aires en gaan we naar de zondagmarkt. We hebben gehoord dat deze heel speciaal moet zijn en dat er veel tango gedanst wordt op straat. Dus we zijn benieuwd. Maandagavond zit de reis erop in zuid-amerika en vliegen we weer terug. Woensdag zijn we weer thuis en zijn we blij jullie weer te kunnen zien.
groetjes

• 25 Januari 2008 - 22:31

Frank:

Hee maatjes
    Ik zie dat alles goed gaat bij jullie, helaas weer bijna thuis. Ik vertrek vanavond naar de weissensee, zie je zondag in beek met de carnaval
    veilige reis terug en geniet nog even van de laatste dagen

tot snel, Frank

• 26 Januari 2008 - 00:12

Lia Van Gestel:

HOi LInda en Rob,

Nou wat een avonturen hebben jullie toch meegemaakt, geweldig. Nou, als ik ooit de kans nog krijg, ga ik ook zoiets ondernemen. Maar ook voor jullie komt er een einde aan, dus zal er weer gewerkt moeten worden.
    Maar goed, je moet er toch wel even op kunnen teren.
    Welkom terug woensdag in het mooie Holland met zijn altijd afwisselend regenachtig weer.

groetjes,
    Arie, Lia Niek en Luuk van Gestel.

• 26 Januari 2008 - 08:35

Mark Arntz:

Prachtig die watervallen!! Geniet nog even van jullie laatste dagen in Brazilie. Goede reis terug.

• 26 Januari 2008 - 09:19

Wil & Marloes:

Vanuit een koud en donker Duizel wensen wij (Loes vooral aangezien Wil weer in de sneeuw zit in Gerlos) jullie een heel goede terugreis. Geniet er nog even van en tot heel snel in Nederland!!!

• 26 Januari 2008 - 11:15

Marjolein:

He he eindelijk!!

Goeie reis, tot snel!

Liefs

• 26 Januari 2008 - 13:29

Wen:

En dan op naar de carnaval! Tot volgende week!

X Wendy

• 26 Januari 2008 - 17:11

Ragne En Martijn:

Wat jammer dat het al weer bijna voorbij is voor jullie! Die watervallen gaan wij ooit ook nog eens bekijken, Martijn heeft het er al jaren over dat ie die wil zien dus als hij jullie verhalen hoort wil ie helemaal graag!

Nog een paar hele fijne dagen daar en tot snel maar weer!

Groetjes!!!!!

• 27 Januari 2008 - 09:32

Frederique:

Hola,
    geniet nog van de laatste dagen van BA, een heerlijke stad om een geweldige vakantie af te sluiten.
    Goede reis terug!! En hoop snel jullie verhalen live te horen.
    Groetjes Frederique

• 27 Januari 2008 - 14:15

Mark En Inge:

Geniet er nog even van, goede reis terug en wellicht zien we jullie met carnaval!

Groetjes Mark en Inge

• 27 Januari 2008 - 14:34

Nana:

Heel veel plezier nog in B.A., lekker naar San Telmo?
    En natuurlijk ook alvast een fijne vlucht en welkom thuis. Ik hoor graag eens alle verhalen!
    Groetjes y hasta luego,

Nana

• 27 Januari 2008 - 18:24

Pap En Mam:

Dit is onze aller-aller-aller-laatste reactie op jullie laatste bericht uit Argentinie. Leuke foto's die watervallen
    en wij hopen dat jullie genoten hebben op de zondagmarkt en van de tango.
    Goede reis naar huis en tot ziens in Hilvarenbeek!!!!!!

Laatste groetjes en xxxxxxxjes van het thuisfront