Op naar de volgende reis! - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Linda en Rob - WaarBenJij.nu Op naar de volgende reis! - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Linda en Rob - WaarBenJij.nu

Op naar de volgende reis!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Rob

15 November 2008 | Nederland, Hilvarenbeek

Hallo allemaal,
wij zijn er weer klaar voor, we gaan weer een paar weken op vakantie! Ditmaal naar Guatemala, met uitbreiding van een paar dagen naar Mexico en Belize. Via deze site zullen we jullie weer de hoogtepunten laten weten. Dat scheelt weer een hoop bijpraten na de vakantie!
We vertrekken zaterdag 22 November en hebben meteen een tussenstop van 18 uur in New York. Dus daar gaan we eerst maar even city-hoppen! Dinsdag 23 December komen we weer thuis, zodat we deze keer een kerst in Nederland kunnen vieren!
Groetjes,
Rob en Linda

• 17 November 2008 - 07:44

Peter:

Hoi mensen, een hele fijne reis toegewenst! Jammer dat de euro niet meer zo hoog staat nu...

Groeten,
    Peter

• 22 November 2008 - 12:34

Christel En Bart:

Hoi Linda en Rob,

Heel veel plezier daar overzee. Je hebt nog net wat sneeuw meegepikt, dat zal daar wel snel verdampen. Geniet ervan.

groetjes,
    Christel en Bart

• 24 November 2008 - 09:13

Peter:

Jullie hebben gewoon dikke vette sneeuw gemist!

• 27 November 2008 - 03:30

Marit:

Hee Linda en Rob!

Ik werd door waarbenjij.nu verrast door een mailtje: "Rob en Linda gaan naar Guatemala"!
    Jullie plannen had ik even gemist, maar het vervolg zeker niet, want ik ga jullie site natuurlijk weer in de gaten houden! En dat bijpraten na de vakantie, daar gaan jullie niet onderuit komen hoor ;)!

Ik ben zelf 6 december weer in Nederland, maar dan kom ik jullie eind dit jaar of begin volgend jaar vast wel weer ergens in de Beerzen tegen!

Een hele fijne vakantie!!

Groetjes vanaf Bali (gek dat ik zelfs hier een beetje jaloers ben, haha)

X Marit

• 27 November 2008 - 09:52

Hanneke:

hey,

Jullie zijn al bijna een week weg en vroeg me af hoe de reis was gegaan?

liefs hanneke