Feliz Navidad - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Linda en Rob - WaarBenJij.nu Feliz Navidad - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Linda en Rob - WaarBenJij.nu

Feliz Navidad

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda en Rob

21 December 2008 | Guatemala, Antigua

Hola amigos,
dit is alweer ons laatste berichtje, op de laatste dag van onze vakantie!
Vorige week hebben we nog twee dagen gedoken in Belize. Een dag hiervan was in het beroemde ´blue hole´. Dit is een gat van 350 meter doorsnede en 120 meter diep. Wij hebben gedoken tot 50 meter diepte, hier kun je stalagmieten en stalagtieten zien. Terwijl we ertussendoor zwommen, zagen we nog een hele grote haai, waarschijnlijk 4 meter lang!
Natuurlijk ook nog een paar dagen op het strand gelegen, het is tenslotte vakantie.
Vanuit Belize zijn we terug gegaan naar Guatemala. Hier hebben we in Tikal een Canopy Tour gedaan. Via staalkabels glijden we boven het regenwoud. Een hele grote kabelbaan eigenlijk.
Daarna hebben we in Coban nog een toertje gedaan naar Semuc Champey. Dit is een natuurlijke brug van ongeveer 300 meter over een rivier. Op die brug staan ook weer verschillende watervallen. Helaas hadden we die dag wat minder weer, het kan ook nog weleens regenen in het regenwoud natuurlijk. Toch zijn we ook gaan zwemmen, daardoor kom je op een punt waar je onder de brug komt. Dit ziet er ook weer uit als een grot.
Nu zijn we van onze laatste dag in Antigua aan het genieten van het mooie weer.
Dinsdag 23 december komen we weer thuis! Voor degene die we niet meer zien deze dagen:
FELIZ NAVIDAD Y UN BUEN ANO 2009!
Rob en Linda

• 21 December 2008 - 17:13

Es:

Joehoe k ben de 1ste! Maar net gesproken dus weinig stof meer! Tot dinsdag, fijne terugreis, X

• 21 December 2008 - 18:06

Wendy:

Hey Rob en Linda,
    Pap, mam en Mila komen jullie halen in Brussel. Geniet nog van je laatste dagje. Die kabelbaan ziet er wel heel stoer uit hoor! Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
    Kus, Wendy

• 21 December 2008 - 19:14

Marit:

Hee Linda en Rob!
    Wow super gaaf die 'blue hole', heb het even gegoogled, fantastisch! Maar 50m, dat is behoorlijk advanced lijkt me. Mijn diepste duik was 28m haha.
    Goeie reis! En tot gauw in de Beerzen of omstreken.
    X Marit

• 21 December 2008 - 19:25

Pap En Mam:

hallo Linda en Rob

Leuk laatste berichtje en mooie foto's. Jullie zullen wel meer foto's hebben,zien we wel als jullie thuis zijn a.s. dinsdag, tot dan!!!!!

groetjes xxxx pap en mam

• 21 December 2008 - 22:19

Lia Van Getstel:

Hallo,

Ook voor jullie fijne Feestdagen en een gelukkig, gezellig en gezond 2009. Volgens mij zijn jullie met de Kerst weer in het land, zo niet, dan toch hierbij de beste wensen.

groetjes,
    Arie, Lia, Niek en Luuk van Gestel.

• 22 December 2008 - 08:16

Jolanda:

He, ik hoop ook dat jullie nog meer foto's hebben want dit alleen al is al geweldig om te zien! Ik wens jullie een hele goede reis en ik zie je woensdag weer!! x

• 22 December 2008 - 22:49

Patricia:

hey linda en rob, heb jullie site eindelijk gevonden.. beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. was weer een super reis zo te zien!! de foto's die er al op staan zien er in elk geval super gaaf uit!! goede reis terug en bij deze alvast hele fijne feestdagen! hoor de spannende verhalen wel weer bij het voetballen.
    liefs patricia

• 29 December 2008 - 12:47

Eliene:

Hoi Rob en Linda,
    Leuk jullie berichtje op mijn site! Wat een terugreis he? Ik ben via Manchester in Amsterdam aangekomen, en inderdaad Pierre was eerder in A'dam en had het geweldig gehad in Miami.....
    Mijn tas was door alle veranderingen van vluchtschema niet aangekomen in A'dam, heb hem nu wel weer terug gelukkig. Hoe was jullie kerst? Ik moet nog een beetje wennen aan NL....
    Hele fijne jaarwisseling en alvast een heel goed 2009!

Liefs Eliene.

• 30 Oktober 2009 - 18:42

Pap En Mam:

hoi linda en rob ik wens jullie een fijne vakantie in australie. We gaan jullie verhalen volgen.