Vulkaa in antigua - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Linda en Rob - WaarBenJij.nu Vulkaa in antigua - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Linda en Rob - WaarBenJij.nu

Vulkaa in antigua

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Rob

27 November 2008 | Guatemala, Guatemala-stad

hoi allemaal,

We zijn nu bijna een weekje onderweg dus het leek ons wel eens tijd om een berichtje te plaatsen voor jullie.
Zaterdag rond de middag arriveerden we in New York. We moesten 18 uur wachten op de volgede vlucht, dus wij gezellig naar manhattan gegaan. New york is echt een super stad, dus de paar uur die we hadden waren veel te snel voorbij, maar toch een paar highlights gezien, zoals vrijheidsbeeld, broadway, times square en empire state builing opgeweest s avonds. Echt super, helaas geen tijd meer voor central park. Daarna doorgevlogen naar guatemala. Toen we om 4 uur s middags aankwamen nog even naar de zondagsmarkt geweest en om 8 uur al naar bed. We hadden behoorlijk last an een jetlag. Volgende dag stralend weer en lekker rond gewandeld in antigua. Dit is een oud stadje met veel gekleurde gebouwen een paar gezellige pleintjes. Na een relaxed dagje gingen we de volgende dag een vulkaan beklimmen, waarbij we stromende lava zouden zien van dichtbij. Na 1,5 uur klimmen stonden we op ongeveer 1 meter afstand van de lava zie fotos. Echt superheet, maar heel erg gaaf. Volgende dag naar lago atitlan gegaan. Dit is een groot meer tusse vulkanen in. Hier hebben we volgens de lonely planet het gaafste hotel van guatemala geboekt en dat is het ook. Hier blijven we nu 3 dagen lekker in de zon liggen en van het prachtige uitzicht genieten. Dus ik ga nu weer lekker zonnebaden.... Genieten jullie ook maar fijn van de sneeuw. Lekker sleeen en zo.

• 27 November 2008 - 21:33

Lia Van Gestel:

Hoi Linda en Rob, geniet van jullie vakantie. Als je dit leest krijg je echt de kriebels om ook zo'n vakantie te gaan ondernemen. Super hoor.
    We houden jullie in de gaten.

doei

• 27 November 2008 - 22:02

Maaike:

Waauw Lin!! en Rob natuurlijk ;)
    Wat gaaf die lava van zo dicht bij!! Jullie hebben het toch maar weer mooi voor mekaar! Geniet ervan en wat meer foto's is geen straf hoor..

• 28 November 2008 - 07:21

Inge En Mark:

Hoi Linda en Rob, heel veel plezier samen, geniet er lekker van op vakantie!

Groetjes Mark en Inge

• 28 November 2008 - 09:51

Bart P:

goed bezig!!!
    erg leuk en mooi!!
    geniet er nog ff van en houd ons goed op de hoogte van jullie avonturen...
    gr. Colinda, Bart en rest v.d familie

• 28 November 2008 - 11:48

Nicol Van Rijswijk:

Heej Linda en Rob..

Wat een avonturiers zijn jullie zeg..heel erg gaaf!
    Geniet er lekker van!
    Ik hou je wel op de hoogte van onze voetbalprestaties :D

Groetjes Nicol

• 28 November 2008 - 11:55

Puti:

Whaaaaaa JALOERS....
    GAAF!!! Ben echt superbenieuwd naar het hotel!
    Geniet er nog van!
    xxx

• 28 November 2008 - 17:13

Emiel En Sanne:

He vakantiegangers!

Ziet er goed uit! En, hebben jullie nog worstjes gebakken boven de lava?

Vergeet in Casa Del Mundo de speciale Hot Tub niet...Super met een biertje genieten van het uitzicht!

Adios

• 28 November 2008 - 18:56

Nana:

Als er toevallig een bordje te koop in de tuin van het hostel staant, doe dan vast een aanbetaling voor me. Ik kom eraan om de rest te betalen...

• 29 November 2008 - 16:29

Martje:

hee hallo,
    oo new york lijkt me echt super. en die foto's echt gaaf!!!!
    geniet er nog van.
    groetjes en een dikke kus

• 29 November 2008 - 18:55

Jolanda:

Ha!! Wat gaaf zeg die lava! Dat je daar zo dichtbij mag komen! Leuk! Heel veel plezier verder!!

Dikke X

• 29 November 2008 - 19:19

Pap En Mam:

Hallo Linda en Rob
    Leuk om iets van jullie te horen en fijn dat het zo leuk is. Geniet er maar van en tot hores maar weer,

groetjes pap en mam

• 01 December 2008 - 18:03

Paula:

Hallo vakantiegangers,

Tjonge ik ben stik jaloers volgens mij hebben jullie alweer zo'n pracht vakantie. Wij zullen wel werken,voetballen,pilske pakken klinkt saai maar ook hier ist gezellie.
    tot horens en heel veel plezier.