fijne feestdagen vanuit argentinie - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Linda en Rob - WaarBenJij.nu fijne feestdagen vanuit argentinie - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Linda en Rob - WaarBenJij.nu

fijne feestdagen vanuit argentinie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Rob

24 December 2007 | Argentinië, Buenos Aires

Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een gelukkig 2008. Het is hier nu erg zonnig en 20 uur per dag licht dus een raar idee dat het morgen kerstmis is.
Afgelopen dagen zijn we in calefate geweest. Hier is een van de grootste gletsers ter wereld te zien. De gletser is totaal 375 km lang. Het gedeelte dat wij gefotografeerd hebben is 257km2 groot. Dus dat is best aardig. De hoogte van de gletsjer is ongeveer 60 meter. We hebben een boottochtje langs de gletsjer gemaakt en hebben gister de gletsjer beklommen. Dit is erg spectaculair om te doen. Je loopt dan eigenlijk door bergen van ijs en ziet ook smeltwater en diepe gletserspleten. Na afloop kregen we op de gletsjer nog whisky met natuurlijk vers gletsjer ijs. Toen we terug gingen zagen we iets heel spectaculairs wat niet vaak gebeurd zei de gids, maar gelukkig had ik net mijn camera gereed. We zagen een stuk gletsjer afbreken van 60 meter hoog. Echt heel spectaculair(zie de fotos) Nu zijn we in bariloche dus ligt een stuk noordelijker en het is dus ook wat warmer hier.
Niet te veel eten en drinken met de kerst anders moet je weer teveel goede voornemens nakomen.....

• 24 December 2007 - 14:47

Pap En Mam:

Leuk die foto's van afbrekende gletsers en van jullie op de gletser.
    Wij wensen jullie ook fijne feestdagen en een goed begin van 2008 en nog heel veel plezier tijdens jullie tocht door Argentinie en Chili en let goed op jullie spullen, hoorde van tante Irene dat Joeri in ecuador van al zijn pasjes is beroofd en er veel ongemak van heeft.
    Dus opgelet en adios tot horens!!!!!

xxxxxpap en mam

• 24 December 2007 - 15:02

Wil & Marloes:

Fijne Kerstdagen. Wij gaan overmorgen naar daar waar het zo'n 30 graden is!! :-). Liefs xx

• 24 December 2007 - 15:08

Doreen:

Hoi Rob en Linda,
    jullie ook fijne feestdagen! Super mooie foto's! Fijne tijd nog daar, mijn twaarse pingo draait nog op volle touren

Grtz doreen

• 24 December 2007 - 16:06

Moniek En Job:

hoi linda en rob,
    gave fotos zeg, ik zie al wel dat jullie je niet vlug zullen vervelend. wat ik overigens ook niet had verwacht hihi.
    bedankt voor jullie berichtje. vanaf vandaag is het na een hoop onzekerheid defintief ik ga per 2 januari beginnen bij vinken schoenen en sportwinkel. heb er erg veel zin.
    ook wij wensen jullie fijne kerstdagen en een goed 2008. bedankt voor jullie kaartje.

groetjes moniek en job

• 24 December 2007 - 16:07

Bas En Lenneke:

Hoi hoi!!

Super mooie verhalen en foto's!! Leuk om te lezen en te zien!! Wij wensen jullie natuurlijk ook een hele fijne kerst toe en heel veel goeds voor 2008!! Geniet ze nog daarzo!!

X

• 24 December 2007 - 16:08

Wendy Schilders:

Hey Rob en Linda,

Jullie ook fijne feestdagen in Argentinië, al weet ik niet of je daar nu veel van meekrijgt. Mooie foto's. Jullie houden het daar nog wel een tijdje uit zo te zien.
    Dikke kus,
    Sem, Mila, Wendy, papa en mama

• 25 December 2007 - 11:24

Wen:

Ook vanuit hartje Oostelbeers wens ik jullie super fijne feestdagen! Idd erg raar, midden in het zonnetje! De foto's zijn weer adembenemend. Blijf vooral genieten daar! Voor je het weet is het carnaval en zit je weer hier in het saaie weertje..

Dikke kerstkus
    Jasper en Wendy

• 26 December 2007 - 10:38

Lieke & Paul:

Hoi Linda & Rob

ziet er echt super uit! Volgens mij zijn jullie ondanks het sjouwen enzo alleen maar aant genieten! Het ziet er echt super uit!
    Fijne Feestdagen nog en hopelijk horen we nog iets van jullie voor het nieuwe jaar begint! Geniet ervan

Kusss
    Lieke & Paul

• 26 December 2007 - 12:01

Lia Van Gestel:

Hoi Linda en Rob,

Wat een foto's en wat een ervaringen doen jullie op. Geweldig zeg.
    Geniet nog met volle teugen daar en voor jullie ook fijne Kerstdagen en een gelukkidg en voor een goed 2008, maar dat kan voor jullie niet meer stuk.

Arie, Lia, NIek en Luuk van Gestel.

• 26 December 2007 - 12:02

Marit:

Jullie ook nog een hele fijne kerstdag! En een fijne jaarwisseling. Zouden ze in die 4 uurtjes dat het donker is ook vuurwerk afsteken?
    Veel plezier nog en blijf vooral je camera in de aanslag houden!

x Marit

• 27 December 2007 - 14:58

Mark:

Jullie ook een hele prettige feestdagen!! Goed uiteinde en een gezellig begin!!

Mooie foto's!

• 27 December 2007 - 17:12

Wil:

Hey Linda en Robke, jullie ook een fijne jaarwisseling toegewenst en een goed begin van 2008 daar aan de andere kant vd wereld.

Grtzz, Wil (ez)

• 27 December 2007 - 17:55

Marjolein:

Ik ben te laat om jullie een fijne kerst toe te wensen, maar alvast een goeie jaarwisseling toegewenst dan maar!!

Liefs

• 28 December 2007 - 08:31

Brigittevdwassenberg:

hoi linda en rob
    erg mooie fotos ik krijg steeds meer de kriebels om die kant op te gaan nog veel plezier en een goede jaarwisseling

• 28 December 2007 - 08:48

Marjan:

Hoi Rob en Linda,
    zo te lezen sluiten jullie 2007 fantastisch af. Veel plezier daar, in 2008. Rob, als je terug bent staan de overlevingspakketten klaar.
    Groetjes, Marjan

• 28 December 2007 - 10:31

Erik:

Hoi Rob en Linda, van mij ook alvast de beste wensen voor 2008.
    Enne Skype ze! (Staat 24/7 aan, maar ik ben niet altijd thuis natuurlijk)

Maak maar veel mooie foto's, dan krijg ik ook een vakantiegevoel.

Take care,

Erik

• 28 December 2007 - 10:50

Christel En Bart:

Hoi Rob en Linda,

Ziet er geweldig spectaculair uit, ziet er imposant uit; fantastische foto's zeg. Jullie ook fijne dagen een een leuk nieuwjaar. groetjes vanuit Diessen.

• 28 December 2007 - 12:37

Hanneke (en Peter):

hey globetrotters,

kerst is al voorbij en ik ben alweer aan het werk. Maar ik wil jullie een hele fijne jaarwisseling wensen (dan is het nog maar 1 maandje vakantie).

Peter is nog steeds vol met hoop, dat we met jullie in maart op de latten staan.... eerst maar eens veilig thuiskomen. En aan de foto's te zien, (let op schoenen met spikes) is dat niet altijd even vanzelfsprekend.

Tot in januari / februari.
    X hanneke (en ook van peter)

• 30 December 2007 - 20:53

Stefan:

He Rob en Linda,
    De kerstdagen zijn inmiddels voorbij, maar alvast een heel mooi 2008 gewenst. Jullie beginnen 2008 tenminste op een goede manier, eerst nog een paar weken vakantie. Wij hebben afgelopen week ook nog op een gletsjer gestaan, alleen niet met van die mooie spike schoenen als jullie maar met een setje skies. Was erg gezellig. Een hele mooie tijd nog daar.

Gr Stefan

• 31 December 2007 - 10:40

Christel:

Ola,
    Geweldige foto's! Nog een knallend 2008 toegewenst!

• 21 Januari 2008 - 10:44

Dorien:

Hallo Rob en Linda
    Leuk om jullie vakantie verhalen te lezen
    Zijn jullie al cultuur moe? Veel plezier in de laatste weken
    Groeten dorien