Buenos aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Linda en Rob - WaarBenJij.nu Buenos aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Linda en Rob - WaarBenJij.nu

Buenos aires

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Rob

06 December 2007 | Argentinië, Buenos Aires

Hola,

Afgelopen dagen hebben we buenos aires verkend. Is echt een megagrote stad en ook bijzonder druk. Maar wel heel gezellig. Gister op de fiets de stad verkend terwijl het zo´n 30 graden was. Dus aardig verbrand maar wel veel gezien. Vandaag zijn we naar de wijk Bocaa geweest. Hier is maradona opgegroeid. Ook hebben we het bekende stadion van Boca Juniors bekeken. We zijn ook bij het graf van Evita Peron geweest en hebben vandaag de ´dwaze moeders´ gezien.
Het is ook bijzonder om nu overal kerstbomen en zo te zien terwijl het buiten 30 graden is. Morgen gaan we richting het zuiden waar we hopen een paar bultruggen van heel dichtbij tee kunnen spotten.

Ciao
Linda en Rob

• 06 December 2007 - 22:03

Mark A.:

Onwijs gaaf zeg. Veel plezier nog.

• 06 December 2007 - 22:24

Wendy Schilders:

Hey Rob en Linda,
    Lekker weertje zo te zien. Jullie hebben weinig meegekregen van Sinterklaas, maar Sem en Mila zijn ontzettend verwend. Sem vloog naar de deur toen er geklopd werd, maar Mila bleef angstig op de bank zitten.
    Geniet ervan en we willen natuurlijk wel foto's zien van bultruggen, dus hou je camera klaar!
    Liefs Wendy, dikke kus Mila en Sem

• 07 December 2007 - 06:45

Frank:

Hee vakantiegangers

Kijken jullie wel een beetje uit bij die hooligans!! haha geweldig zeg ziet er goed uit!!!! Hier is het nat en winderig, zeg maar klote weer. Maarr nog maar 2 weken en dan skieen!!!. Phoe ben er wel aan toe. Nou jullie nog veel plezier en de groeten

Frank

• 07 December 2007 - 08:38

Wen:

Heej jullie!

Wow.. lees net pas alle verhalen, spannend hoor! Zo zie je maar, in 3 dagen maak je al veel mee! Dat belooft nog wat voor die andere twee maanden! Geniet ervan en tot jullie volgende verhaal!
    Dikke X

• 07 December 2007 - 13:54

Jolanda Wagemakers:

Hoi Linda en Rob,

Echt leuk om jullie reis te volgen, en meteen al met recente foto's! Geniet er maar lekker van, hier is het namelijk erg nat en stormachtig!

Groetjes Jolanda

• 08 December 2007 - 15:39

Martje:

hee hallo jullie 2,
    ziet er allemaal leuk uit.
    veel plezier nog!!
    kijk uit naar het volgende verhaal
    groetjes Martje

• 12 December 2007 - 11:29

Pap En Mam:

Hai Linda en Rob
    Leuke foto's van jullie en lekker weer zo te zien en horen, hier niet dus. Kou en regen, maar ja wat wil je in dit Kikkerlandje, geniet er maar van en tot hores. xxxxxGroetjes

• 12 December 2007 - 18:51

Rens:

hey luitjes,is het nog steeds zo mooi als jullie denken!!
    ik verwacht van wel eigenlijk!
    om je nog even op de hoogte tebrengen over het volleyballen. weer winst 3-0 een makkie. we moeten nog 2 punten halen om zeker kapioen te worden. moet lukken denken wij!!!!

geniet ervan!!
    groetjes

• 13 December 2007 - 06:59

Plien:

hoihoi!!
    Heel veel plezier daar! Geniet ervan!!terwijl ik hier de kerstdrukte-bestellingen wegwerk, denk dan aan mij... Maar nog 6 weekjes werken en dan lekker snowboarden!! De sneeuw in, i.p.v jullie in de zon!! Heeel veeel plezier! En zie zoveel als je kunt!
    x

• 25 December 2007 - 20:33

Paul En Lieke:

Heejs Rob en Linda,

Leuk om te lezen weer. Geniet ervan. Hele
    fijne feestdagen toegewenst....van de hele familia.

Groetjes...!!!!