Wachten in Altanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Linda en Rob - WaarBenJij.nu Wachten in Altanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Linda en Rob - WaarBenJij.nu

Wachten in Altanta

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Rob

03 December 2007 | Verenigde Staten, Atlanta

Hoi,
We zijn nu in Atlanta en moeten nog 5 uur wachten voor onze volgende vlucht van 10 uur naar Buenos Aires. Gelukkig zijn we hier want we hadden vanochtend geen minuut later bij de incheckbalie op schiphol aan moeten komen of we hadden de vlucht gemist. De balie was eigenlijk al gesloten. Maar omdat er nog meer vertraging hadden bij de NS, mochten we toch nog mee. Totaal zijn we 3 kwartier op schiphol geweest. We hebben eerst 2,5 uur in de file gestaan voordat we besloten om maar met de trein verder te reizen. Op t station had de trein ook nog eens een half uur vertraging. Dus de stress zat er goed in bij Rob! Maar nu zijn we weer lekker relaxed en al een beetje gaar van het reizen. Tot de volgende keer met verhalen uit Argentinie.
Groetjes Rob en Linda

• 03 December 2007 - 22:09

Marjolein:

Hey Lin,

Sorry ik ben je helemaal vergeten te smssen! Heb er nog wel aangedacht afgelopen weekend maar toen werd het voetbal afgelast.

Hier alsnog super veel plezier, zal je missen!!

Liefs

• 03 December 2007 - 23:59

Kiwi Puti:

Wow wat een stress situatie zeg... Whaa ben blij da jullie het allemaal nog op tijd gehaald hebben!
    Safe Travels voor de rest van jullie reis!
    xxx

• 04 December 2007 - 09:48

Wieke:

Hey Linda (en Rob),

Heb je niet meer gezien om je veel plezier te wensen, dus bij deze!!! Geniet ervan!!

xxx Wieke

• 04 December 2007 - 10:31

Martje:

als t goed is zitten jullie nu in buenos aires..... klinkt erg goed!!! hele fijne reis nog en ik ben nu al benieuwd naar t volgende berichtje
    Dikke kus

• 04 December 2007 - 13:10

Lexie:

hahaha, blaadjes op de rails zeker....
    Gelukkig hebben ze daar geen NS.
    Geniet van je vakantie!

• 04 December 2007 - 15:43

Anne:

Heej Lin,

Heb er iid ook niet meer aan gedacht je te smsen!! Sorry!! Maar super veel plezier daar en geniet ervan!! Zal de verhalen bijhouden!

kus

• 04 December 2007 - 20:56

Karin Mahieu:

Ik hoor het al.
    Het avontuur is al begonnen!

• 05 December 2007 - 06:56

Pap En Mam:

Hoi Linda en Rob

Nogmaals een bericht van thuisfront las net pas je gestresste bericht. Wens je nog een goede reis en heel veel plezier in Buenos Aires en wachten vol verwachting je verhalen af vanuit het verre Argentinie.
    Adios en tot hores!!!!!

• 05 December 2007 - 08:11

Hanneke:

Hey,

jullie zijn volgens mij nu op de plaats van bestemming aangekomen!!! Ik wil even zeggen dat ik het kaartje heel erg leuk vond. Heel lief dat jullie daaraan gedacht hebben, zeker als je hoofd heel ergens anders mee bezig is!

x

• 05 December 2007 - 15:35

Rens:

gelukkig hebben jullie het dan gehaald!

en rob we hebben met 2-1 gewonnen!

• 05 December 2007 - 16:18

Roosje:

Heej Lin(en Rob)

Hetzelfde als de rest van het team, ook ik ben t vergeten...en ben erg jaloers..hier is het K...weer en gewoon een werkweek...Voor de rest heb je wel de Sint gemist bij hilvaria,maar dat Cadeautje ligt op je te wachten als je terug bent..( al een idee?:D)
    Heel erg veel plezier

Groetjes X Roos