We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Linda en Rob - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Linda en Rob - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Rob

01 December 2007 | Nederland, Hilvarenbeek

Hallo allemaal,
ja ja, ook wij hebben een site aangemaakt waar jullie onze avonturen kunnen volgen.
Maandag 3 december vertrekken we vanaf Schiphol en komen ongeveer anderhalve dag later aan in Buenos Aires, Argentinie.
Adios todos los amigos,
Buenos Dias Argentina!
Rob en Linda

• 01 December 2007 - 15:45

Mandie:

hee rob en linda,

alvast waanzinning veel plezier en avontuur toegewenst met jullie mooie reis
    ik heb nu tijd genoeg om jullie reis een beetje te volgen,dus erg leuk deze u site!!!

nou, heel veel plezier en geniet ervan!!
    wij zullen proberen om de geboorte van puk en muk uit te stellen tot jullie terug zijn.

groetjes en liefs Mandie

• 01 December 2007 - 15:56

Jolanda:

He hallo,

Leuk dat jullie ook een site aangemaakt hebben!! Wens jullie alvast een super vakantie! Hoop dat jullie er van gaan genieten!!

X

• 01 December 2007 - 16:03

Maarten:

Halleee,

Ik heb je niet meer gezien, ik wens jullie veel plezier.

Groet Maarten

• 01 December 2007 - 16:27

Marc / HDi2:

Hoi Linda en Rob,

Ik wens jullie héél veel plezier en de juiste spanning toe op jullie reis door LatinAm.

Rob, we zullen ondertussen wel zorgen dat we promoveren... Daar hebben we geen chili-pepers meer voor nodig,haha ;-))

Groetjes, Marc

• 01 December 2007 - 16:45

Lex:

Hé Rob en Linda,

Goeie reis. Have fun! En ehhh... nu moet ik alleen naar de shoarma boer....

;-))

• 01 December 2007 - 19:33

Nana:

Ola muchachas,

Ik heb gewoon een trip naar Thailand geboekt omdat ik zo ontzettend jaloers op jullie was! Ontzettend veel plezier jullie twee. Ik hoop op veel foto's op de site ennuh...de groeten aan alle obers van cafe El Livro (El Calafate).
    Ciao ciao!
    Besos,

Nana xx

• 01 December 2007 - 21:08

Karin Mahieu:

Haloa samen,
    Heb je niet meer gezien! Bijdeze dus heel veel plezier en moois toegewenst.
    Ben benieuwd naar de verhalen op deze site. HAVE FUN

• 01 December 2007 - 22:07

Lia Van Gestel:

Aloha Rob en Linda,

Toemaar, toemaar, eerst reizen, event tussendoor huisje bouwen, en weer reizen,
    het kan niet op.

Maaaar GROOT gelijk, geniet ervan en we zijn benieuwd naar je verhalen van Argentinio, veel plezierio en genietio.

houdio

HEEL VEEL PLEZIER!!!

x hanneke en peter

• 02 December 2007 - 12:00

Marieke:

Hoi Linda en Rob! Hele goede reis samen en geniet ervan met volle teugen! Ik hou jullie verslag hier bij!
    Groetjes Marieke

• 02 December 2007 - 22:22

Siryl:

He! Net terug uit Londen dus heb jullie niet meer een leuk avontuur kunnen wensen...bij deze dus!!! Ik zal de verhalen met plezier volgen...

groet Siryl

• 03 December 2007 - 07:36

Désirée, Ward + Boyt:

Hey Rob en Linda,

Het is al weer zover ja. Veel plezier van/met/op jullie reis in alle landen, de vrijheid en elkaar.

Have fun en tot over een tijdje.

Gr.
    Désirée, Ward en Boyt

• 03 December 2007 - 09:41

Sanne:

Buenos!

Nogmaals super veel plezier toegewenst met jullie reis naar argentinie en chili! Maar dat gaat vast en zeker helemaal goed komen met zo'n avontuur. Wij houden de site zeker in de gaten!

muchos besos
    Emiel en Sanne

ps survival pakketje nog ontvangen in de brievenbus??

• 03 December 2007 - 10:42

Es:

Heej, hangt ie een beetje lekker in de lucht? Fijn dat jullie nog net op tijd het vliegtuig hebben kunnen halen! Anders hadden jullie toch net geen 2 maanden op vakantie gekunnen en dat zou onacceptabel zijn....Hoop dat jullie ook veilig aankomen daar!! Hou ons op de hoogte van jullie avonturen.
    Dikke X

• 03 December 2007 - 12:23

Mark En Inge:

Hallo Linda en Rob,

Heel veel plezier en geluk met jullie grote avontuur. Geniet ervan. Wij volgen jullie avonturen graag op de site.

Groetjes Mark en Inge

• 03 December 2007 - 12:24

Marloes:

Ik hoorde dat jullie al bijna niet gegaan waren.... Maar een beetje geluk mag je best hebben ;-)
    Geniet ervan!!!!
    xx

• 03 December 2007 - 20:11

B&C:

Hee Rob & Linda,

Heel veel plezier met jullie supertrip. We zijn wel een beetje jaloers, meer als een mid weekje belgische kust zit er voor ons niet in, maar ook leuk. Maak veel mooie foto's van ons zodat we een beetje kunnen meegenieten.

groetjes,
    Christel en Bart

• 04 December 2007 - 00:02

Kiwi Puti:

Hmmm.. Ik was zo trots dat ik als eerste een berichtje had geplaatst en nu is ie verdwenen.. Nogmaals: een hele fijne reis en ik zal vanuit Nieuw Zeeland jullie avonturen ook bijhouden!!
    xxx

• 05 December 2007 - 06:48

Pap En Mam:

Hoi Linda en Rob

Hopelijk een goeie reis gehad?? En nu maar genieten in Buenos Aires.
    Bij deze willen wij jullie nogmaals een hele plezierige vakantie wensen en wij kijken al uit naar jullie reisverslag.
    Adios tot hores!!!